Én és egyéb más események

Magamon kívül olvashatnak híreket a szolnoki kispályás fociról, valamint nagypályás focihírekről is.

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Indavideó

2012.02.07. 20:58 Cristiano66

Félgőzzel is könnyedén nyertünk a sereghajtó ellen

A Kornéliusz Bajnokság február havi első fordulójában a sereghajtó Warriors ellen játszottunk.

Kötelező győzelemnek néztünk elébe. Egyrészt az ellenfél gárda rendelkezett a mérkőzés előtt a legrosszabb mutatókkal (legkevesebb rúgott és legtöbb kapott gól, idáig minden mérkőzést elveszítettek a bajnokságban, sosem rúgtak 13-nál több gólt egy csapatnak, ugyanakkor mindenkitől legalább 10 gólt kaptak). Ősszel könnyed, 15:3-as győzelmet arattunk ellenük, csatárunk, Mester Tibi egymaga 9 gólt akasztott a hálójukba.

Bár 2 jó játékosunk (Toldi Tibor és Szarka László) is hiányzott a játéknapon, ugyanakkor Csernák András és Bíró Gábor is visszatért a csapatba, tehát elég erős felállásunk volt.

Volt egy megállapodás a csapaton belül, miszerint ha kapunk büntetőt, és legalább 3 góllal vezet a csapatunk, akkor én rúghatom. Már mérkőzés előtt ment a viccelődés, miszerint nekem meg kell rúgnom a bajnokságban az első gólomat. Persze ezen én is nevettem, hiszen ahhoz az kell, hogy büntetőt ítéljenek meg, és azt be is lőjem (hozzáteszem, a mérkőzést megelőző hétvégi Tárt Kapun ez már bekövetkezett, ott büntetőből tudtam gólt lőni).

Azonban a többieknek nem ez volt a tervük, de erről később.

A kezdés elég jóra sikerült az ellenfél csapat ellen, már 3:0-ra is vezettünk, mire bekaptuk az első góljukat, milyen meglepő, a kapusból lett csatárjuk, Deák Tamás lőtt cipőorral a kapuba, tehetetlen voltam a lövéskor. Ekkor még azt gondoltam, hogy meglehet a 20 lőtt gól nekik, ámde felébredt az ellenfél, és tartotta a 3 gólos különbséget annak ellenére, hogy többször bravúrral védtem (mi lett volna, ha nem?).

A szünetben kicsit megijedtem, mert mindössze 3 gól volt a 2 csapat között (7:4 volt a javunkra), ez ugyebár még "lőtávol" az ellenfél csapat számára, bár ha jobban belegondolok, ősszel is csak 4 góllal vezettünk félidőben, és mi lett annak a vége...

A második félidőt rögtön Mester Tibor góljával nyitottuk, ám ekkor - számomra is váratlan módon - kapust cseréltünk: a gólszerző (aki egyébként korábban egy bajnokságban volt már egy évig kapus) beállt a kapuba, én pedig mentem a helyére csatárnak. Az elején bár Bíró Gábor 2 nagyszerű átadásból lett gólhelyzetet is kihagytam (az a fránya láb de kár, hogy nem hosszabb pár centivel...), viszont aztán a 6-os vonalról nem teketóriáztam, és Sütő Tamás átadása után úgy meglőttem a labdát, hogy az a felső lécet súrolva ment át (sőt, a hálót is átszakította, de az már nem a lövés erejétől volt, hanem anyaghiba okozta). Megszületett az eslő gólom a bajnokságban! Aztán egy kezezés miatt a játékvezető végleg cserével kiállította Bíró Gabit (véleményem szerint az ítélet túl szigorú volt, a játékvezető valószínűleg a gyengébb csapatnak szeretett volna kedvezni), ekkor már nem lett volna lehetséges, hogy lemenjek cserébe. Ezután Sütő Tamással mentünk föl támadni, és egy mesteri átadás után a hosszú alsó sarokba tudtam helyezni a labdát, a Warriors kapusa meg se mozdult, és már 2 gólnál jártam a mérkőzésen. Aztán 2 gólpasszt is adhattam volna, ámde egyik esetben Sütő Tamás egy lépéssel lemaradt tőle, 2. esetben pedig az ellenfél játékosa megszerezte a labdát.

Magyarul tehát lőhettem volna még 2 gólt, és adhattam volna még 2 gólpasszt, viszont az első félidőben volt 3 nagy védésem is, szerintem ez kellően kompenzálta a hiányt. Egyébként sem lehetek elégedetlen, ugyanis mindössze 10 percet voltam mezőnyben, és azidő alatt úgy lőttem 2 gólt, hogy visszamentem kísérni a támadásokat. Persze azt is hozzá kell tenni, hogy az ellenfél a Warriors volt, és nem egy jobb csapat.

A mérkőzés végére elfáradtam (kapusnak sok a mezőnybeli 10 perc is), így visszacseréltem Mester Tibivel. A cserekapus egyébként felejthető teljesítményt nyújtott, 3 kötőt is bekapott, és mindháromban benne is volt, így az már eldőlt, hogy ő többet nem lesz kapus, hacsak nem vészhelyzet lesz a csapatnál.

A találkozó nagy pechje, hogy az eddig legjobb teljesítményt nyújtó Sütő Tamás, aki 6 gólt akasztott az ellenfél kapujába, megsérült, és fájlalja a bokáját.

A győzelem hatására csapatunk visszaelőzte a Celtic FC-t, és már egy pontra megközelítette az alsóházat vezető Silver Profit!

White Sharks - Warriors 15-9

Felállás:
KARDOS KRISZTIÁN 2 - CSERNÁK ANDRÁS, SÜTŐ TAMÁS 6 - BÍRÓ GÁBOR 1 - MESTER TIBOR 5 Csere: Szarka János 1

Örökranglisták

Góllövő örökranglista:

A listán az alábbiak döntenek a sorrendben:
- lőtt gólok száma
- játszott mérkőzés
Utóbbi szepontnál az alábbiképpen: több mint 0 gól esetén minél kevesebb játszott mérkőzés, 0 gól esetén minél több játszott mérkőzés.

1. Mester Tibor 83 gól / 18 mérkőzés
2. Bíró Gábor 30/12
3. Sütő Tamás 12/16
4. Szarka László 12/25
5. Szarka János 11/37
6. Falusi Tibor 7/7
7. Czakó Ádám 6/13
8. Pallos Péter 5/4
9. Kurdi Péter 3/3
10. Kardos Krisztián 3/35
11. Fuxreiter András 2/1
12. Balogh Krisztián 2/3
13. Kardos Gábor 2/14
14. Dósa Péter 1/1
15. Kaid Zaki 1/5
16. Toldi Tibor 1/36
17. Csernák András 0/10
18. Hatvani Péter, Csúri Viktor 0/4
20. Balázs Benő, Szakál Csaba, Aknai Balázs 0/3
23. Fehér Tamás 0/1

Öngól:
1. Kardos Gábor 1 öngól / 14 mérkőzés
2. Szarka László 1/25
3. Toldi Tibor 1/36

Meccshalmozók:

1. Szarka János 37 pályára lépés
2. Toldi Tibor 36
3. Kardos Krisztián 35
4. Szarka László 25
5. Mester Tibor 18
6. Sütő Tamás 16
7. Kardos Gábor 14
8. Czakó Ádám 13
9. Bíró Gábor 12
10. Csernák András 11
11. Falusi Tibor 7
12. Kaid Zaki 5
13. Pallos Péter, Hatvani Péter, Csúri Viktor 4

Jó teljesítmények:

1. Mester Tibor 16 jó teljesítmény / 18 mérkőzés (88,9%-os jó hatékonyság)
2. Szarka László 14/25 (56%)
3. Bíró Gábor 11/12 (91,7%)
4. Kardos Krisztián 12/35 (34,3%)
5. Toldi Tibor 11/36 (30,6%)
6. Sütő Tamás 8/16 (50%)
7. Szarka János 6/37 (16,2%)
8. Csernák András 5/11 (45,5%)
9. Czakó Ádám 5/13 (38,5%)
10. Kaid Zaki 3/5 (60%)
11. Falusi Tibor 3/7 (42,9%)
12. Pallos Péter, Csúri Viktor 2/4 (50%)
14. Kardos Gábor 2/14 (14,3%)
15. Hatvani Péter 1/4 (25%)

Legtöbbször csapat legjobbja:

1. Mester Tibor 13
2. Falusi Tibor 4
3. Kardos Gábor, Szarka László, Sütő Tamás Kaid Zaki 3
7. Pallos Péter, Bíró Gábor 2
9. Kardos Krisztián, Czakó Ádám, Kurdi Péter, Fuxreiter András, Dósa Péter 1

Legtöbb szerzett gól egy mérkőzésen:

1. Mester Tibor 12
2. Sütő Tamás 6
3. Bíró Gábor 5
4. Szarka László, Pallos Péter 3
6. Kardos Krisztián, Falusi Tibor, Czakó Ádám, Kurdi Péter, Fuxreiter András 2

Szólj hozzá!

Címkék: warriors futsal white sharks


A bejegyzés trackback címe:

https://szolnokikispalyasfocifan.blog.hu/api/trackback/id/tr984076399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása